Otázky a odpovědi
Mám si zálohovat svá data?
Rozhodně ANO, servis za vaše data neručí, o vaše data se staráte jen a jen vy, je to vaše soukromí. V některých případech se musí provést úplná obnova systému. O data tak uživatel nenávratně přijde pokud nemá provedeny zálohy. Základem je časté dělání záloh, jak u počítačů tak u herních konzolí. V některých případech můžete svá zařízení dodat k opravě bez disků, pokud se závada netýká konkrétně datového nosiče. Na kontrolu a testování zařízení používáme své Interní servisní disky.
Poskytujete na opravy záruku?
Ano, na naší odvedenou práci a dodané komponenty poskytujeme záruku 12 měsíců, na nové díly 24 měsíců.
Kolik stojí zjištění závady?
Diagnostika je u nás Zdarma, pokud zařízení přinesete osobně a po provedené Diagnostice nebudete souhlasit s naší cenovou nabídkou, za diagnostiku nic neplatíte. V případě zaslání vašeho zařízení k nám do servisu také za Diagnostiku nic neplatíte, pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete souhlasit s opravou, zaplatíte jen 139,-kč náklady na poštovné a balné za odeslání k vám nazpět.
Jak dlouho oprava potrvá?
Na tuto otázku nedokážeme odpovědět s přesností, snažíme se však vyřídit objednávky do jednoho týdne od předání/převzetí zařízení. Pokud nebudeme mít nějaký díl skladem který budeme muset objednat tak vás vždy budeme informovat o délce naskladnění a opravy.
Máme také v nabídce přednostní zpracování opravy do 24 hodin* které je prováděno za příplatek dle platného ceníku.
Kolik bude oprava stát?
Pokud je závada jasná ještě před Diagnostikou, jako například poškozený HDMI konektor nebo vyčištění konzole je k dispozici náš platný ceník.
Pokud je závada nejasná musíme provést odbornou Diagnostiku, poté vás budeme kontaktovat s výsledky diagnostiky a konečnou cenovou nabídkou za opravu.
Mohu k vám konzoli/notebook poslat?
Ano, vaše zařízení můžete poslat k nám do servisu, veškeré informace k odeslání zařízení naleznete na našich stránkách v sekci Odeslání zařízení.
Pokud se u nás vaše zařízení bude opravovat, za odeslání zpět k vám nic neplatíte, poštovné a balné jde za námi.
Co všechno mám sebou vzít? nebo poslat?
K herním konzolím nám většinou stačí jen konzole samotné, u notebooků je vždy na místě spolu s notebookem samotným vzít napájecí adaptér.
Pokud si nebudete jisti co vzít nebo poslat, nebojte se zavolat, rádi vám dotazy zodpovíme.
Jaká je adresa vaší provozovny? Jak vás najdu?
Naše firma i s dílnou se nachází v privátním domě, šetříme tak náklady s provozovnou a proto si můžeme dovolit opravy a servis za příznivější ceny.
Proto je také nutné, než se k nám vydáte, zarezervovat si schůzku, nejlépe v našem Formuláři ale můžete také zavolat nebo poslat e-mail.
Naše adresa je: Sídliště 579, 41741 Krupka
Jaká je otevírací doba?
Otevírací doba v našem servisu je Po-Pá: 9:00-18:00, So: 11:00-18:00
Vzhledem k tomu že naše Firma i s dílnou sídlí v privátním domě, je nutné se před jakoukoliv návštěvou objednat, zarezervovat si schůzku můžete vyplněním našeho formuláře, po vyplnění formuláře vám schůzku potvrdíme e-mailem, nebo můžete zavolat, psát na e-mail.